Bye bye Amerika!

27 oktober 2016 - New York City, Verenigde Staten

De laatste dag.....

Met een dubbel gevoel rijden we om half negen de camping af. We vinden het fijn dat we weer naar ons eigen huis gaan, ons eigen bed en naar alle mensen die ons zo dierbaar zijn. Aan de andere kant zijn we helemaal nog niet klaar met Amerika. Er is nog zo veel dat we zouden willen zien en doen, maar onze tijd zit er op. De camper moet weer terug en onze vlucht wacht op ons. Vanavond vliegen we weer terug om vrijdag op Nederlandse bodem te landen.

Maar wat hebben we veel gedaan, gezien en meegemaakt!

Echte Amerikaanse trouwerijen bijgewoond:    1
Kilometers gelopen.                                            85
Op campings overnacht.                                     13
Liters melk gedronken.                                        38
Lekkages gehad.                                                 4 (waarvan 1 hardnekkig)
Eekhoorntjes gezien.                                           Niet te tellen zo veel
Super Van gehuurd                                              1
Aantal foto's genomen                                        3936
State parken bezocht.                                         8
Nieuwe herinneringen opgedaan.                       Ontelbaar veel

Bedankt Amerika, je was geweldig!!

Bij deze wil ik meteen mijn fantastische ouders en broertje aka lieve reisgenoten bedanken. Er zijn er niet veel met wie ik twee en een halve week in een bed van maximaal 1.40 breed kan slapen, maar met Rik is dat geen kunst.
Ik realiseer me hoe enorm bijzonder het is om met elkaar zo'n reis te maken. We hebben bergen herinneringen (en bergen foto's) voor een 'life time'!