de Bergen en van Duijn op reis

16 mei 2019 - Strijen, Nederland

Het is al even geleden dat jullie een reisverhaal van ons gelezen hebben. Dit komt doordat wij niet meer als de oorspronkelijke club, De Bergen op reis, op vakantie zijn geweest. Nu dan wel weer?, hoor ik jullie bijna denken. Nee hoor, we gaan niet met z'n vieren op pad, wel met z'n drieën. En twee van die drie behoren bij de Bergen én we gaan weer naar Amerika. Reden te meer om ons reisblog weer nieuw leven in te blazen.

Dus bij deze, De bergen en van Duijn op reis!

Volgende week woensdag vertrekken wij, Rik, Wouter en Dienke. Op weg naar ons nieuwe avontuur. Een nieuw avontuur op verschillende vlakken; nieuwe omgeving, met een camper en bovenal, met z'n drieën. Wouter en Dienke zijn erg goed in wilde reisplannen smeden en diverse reizen hebben dan ook al plaatsgevonden tussen Amerika 2016 en nu. Ook deze keer ontbrak het ons niet aan plannen. Tijdens het smeden van onze plannen leek het Wouter wel leuk om Rik mee te vragen. We kunnen goed met elkaar overweg en houden alle drie van avonturen beleven dus waarom niet. Nu maar hopen dat de camper groot genoeg is ;-)

De reis zal starten in Chigago. Vanuit daar kunnen jullie weer dagelijks (mits de wifi dat toelaat) met ons meelezen. Wij gaan ons best doen elke dag onze belevenissen met jullie te delen, zowel in woord als in beeld. Wees zo vrij om mee te lezen en als je het leuk vindt, een berichtje achter te laten.

Lieve reisgroetjes,

Rik, Wouter en Dienke

1. Henny:
    16 mei 2019
    Leuk. Ik ben benieuwd naar alle verhalen.
  2. Marian en Adrie:
    16 mei 2019
    Leuk om jullie nieuwe avonturen weer te lezen en mee te beleven.
  3. Nel:
    16 mei 2019
    Fantastisch. Een goeie reis en mooie tijd met elkaar.
  4. Tineke:
    16 mei 2019
    wat een leuk vooruitzicht! Ik kijk uit naar jullie belevenissen. Veel plezier en veilige kilometers.
  5. Arie:
    16 mei 2019
    Ben benieuwd naar jullie avonturen en belevenissen
  6. Oma en Opa:
    16 mei 2019
    Niet te veel smeden dat doet de smid wel ! Verder kijken wij uit naar jullie belevenissen. Veel plezier geniet er van maar wees voorzichtig met alles. En vanzelf een behouden thuiskomst. Lieve groetjes Oma en Opa.
  7. Ans:
    16 mei 2019
    Leuke reis ben erg benieuwd naar de verhalen en foto’s.
  8. Tineke:
    16 mei 2019
    Wat leuk dat ik jullie mag volgen!! Ga met plezier lezen de verhalen!!
  9. Simone:
    17 mei 2019
    Heel veel plezier en wat leuk dat wij door jullie verhalen en foto's mee op reis mogen 😃
  10. Manon:
    17 mei 2019
    Op naar een nieuw avontuur! Wij kijken uit naar de verhalen!