Even bijkomen

12 oktober 2016 - New Haven, Connecticut, Verenigde Staten

Na onze plotseling veel langere dag van gisteren, dan we gepland hadden, hebben we besloten vandaag een rustdagje te houden. De afgelopen dagen in New York zijn erg intensief geweest en we zijn alle vier best wel een beetje moe. Dus vanochtend heerlijk op ons gemakje wakker geworden, lekker ontbeten en daarna lekker buiten in de zon een bakkie gedronken.

Na de koffie is Henny even een dutje gaan doen en zijn Arie, Rik en Dienke over de camping gaan wandelen. De camping is namelijk schitterend, het ligt in een bos, met in het midden een meertje en aan de zijkant van de camping stroomt een riviertje. Met zulke bakbeesten van campers is ook de camping groot. Overigens, wij dachten dat wij een grote camper hadden..... Nou in vergelijking met waarmee de Amerikanen rijden is het maar een kleine jongen. We kijken onze ogen uit, natuurlijk om die bakbeesten van campers die er staan maar minstens ook om de prachtige omgeving.  De bomen beginnen al prachtige herfsttinten te vertonen en het zonnetje schijnt heerlijk. Het is hier muisstil, als er al mensen zijn op de camping dan zitten ze binnen in hun campers. We genieten van het bos, de mooie kleuren, de verschillende soorten eekhoorntjes die overal om ons heen zijn en het heerlijke weer. Na de wandeling is het weer tijd voor een bakkie, Henny neemt het er goed van en ligt nog heerlijk te slapen. Tegen de tijd dat we alle drie buiten een puzzeltje zitten te doen of de krant te lezen komt ze fris en fruitig de camper weer uit. Een uitgelezen kans voor Dienke om nu ook maar eventjes een dutje te doen. Het voordeel is dat tegen de tijd dat zij wakker wordt de tafel gedekt is en ze aan kan schuiven voor de lunch :-) Ere wie ere toekomt, Rik heeft gezorgd voor die heerlijke lunch met perfect gemaakte toast.

Na de lunch besluiten we een stukje te gaan touren met de camper. Tja, wij hebben niet zoals de amerikanen hebben, een auto achter onze camper hangen dus we ontkoppelen de camper en gaan op pad.

De omgeving is geweldig. Het komt zo idillisch en knus over. Prachtige houten huisjes, mooie bosrijke omgeving en overal waar we komen zijn de mensen uitermate vriendelijk. Na onze tour gaan we weer lekker terug naar de camping, we genieten nog even verder van ons heerlijke rustdagje, om morgen weer uitgerust op pad te gaan.

1. Tineke:
    13 oktober 2016
    Ziet er heerlijk rustig uit, waren jullie vast erg aan toe na hectisch New York!! Dacht even dat rik een pasfoto had geplaatst maar na goed gekeken te hebben zag ik dat het een pompoen was!!!! Veel plezier in jullie rijdend huisje en doe voorzichtig!! xxxx